رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

متن سینه زنی امام حسین(ع)

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ



نگیر از من آقا اشک عزاتو

میخوام گریه کنم فقط براتو

بهترین رفیقام هییتی هستن

دوس دارم هییت و سینه زناتو

منی که از بچگیم به عشق تو اسیرم

شب و روز ذکر حسین حسین حسین میگیرم

چه جایی بهتر از جایی که حرفه حسینه

اگه روزی رزق من نشه هییت میمیرم

دل دیوونه... داره میخونه

نوکرتو ببر حرم تا که جوونه



متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع) - ای دل داغ دار من – حمیدرضا علیمی


ای دل داغ دار من


خیمه ی کربلای تو


هر نفسم شراره ی


آتش خیمه های تو


یوسف کربلای من


شهید نینوای من


از چه برهنه ای چه شد


پیرهن و ردای تو


گه فراز نیزه ها


گه به کنار قتلگه


می نگرم به روی


می شنوم صدای تو


وای وای وای وای آقام حسین ...


میوه ی قلب مادرم


چنین نبود باورم


که بین دشمنان تو


گریه کنم برای تو


ماه به خون خضاب من


همیشه آفتاب من


از چه به خاک خفته ای


چشم من است و جای تو


نیزه شکسته ها همه


دور تو گرم زمزمه


مانده هنوز در گلو


ذکر خدا خدای تو


وای وای وای وای آقام حسین ...


بهر زیارت تنت آمده ام به قتلگه


کوفه روم به دیدن


راس ز تن جدای تو


زائر پیکر تو ام


همسفر سر تو ام


هم ره نیزه دارها


می دوم از قفای تو


وای وای وای وای آقام حسین ...



متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع) -حسین ارباب سینمو پاره پاره کن- جوادمقدم

 

حسین ارباب سینمو پاره پاره کن


حسین ارباب حال منو نظاره کن


حسین ارباب فکر یه راه چاره کن


حسین ارباب


حسین ارباب جوونیمون آقا فدات


حسین ارباب کُشتی منو با روضه هات


حسین ارباب چرا ترک خورده لبات حسین


آروم نداره دل دیوونه


از تو از بچه هات میخونه


بانی اصلی روضه ی ما


حضرت مهدیه صاحب الزمونه


حسین، جانم ارباب


حسین ارباب دوست دارم آقا زیاد


حسین ارباب دلم یه کربلا میخواد


حسین ارباب دعا بکن مهدی بیاد


حسین ارباب


حسین ارباب این دیگه بار آخره


حسین ارباب ایشا الله که یادم نره


حسین ارباب آقا بدا رم میخره


حسین ارباب


سالار زینب تو عشق منی


بمیرم آقا که بی کفنی


الهی مادر بمیره برات


که روی خاکا دست و پا میزنی


حسین، جانم ارباب


حسین ارباب تنگ دلم برا حرم


حسین ارباب من که غلام اکبرم


حسین ارباب آقا بزار بازم برم


حسین ارباب


حسین ارباب دلم گرفتار توئه


حسین ارباب یه عمره بیمار توئه


حسین ارباب پیش علمدار توئه


حسین ارباب


امشب نگامون به دست شماس


بزم مون  آقا دوباره به پاس


با رمز یا زهرا یا رقیه


دست ماها رو می گیره عباس


حسین،حسین،حسین




متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع)- رو کتیبه ی دل ما نقش سرخ یا حسینه- حاج مهدی سلحشور


رو کتیبه ی دل ما نقش سرخ یا حسینه


این دلا به لطف زینب تا همیشه با حسینه


هر محرم، باده ی غم، می نوشیم


نور می گیریم تا برا تو رخت مشکی می پوشیم


باز این چه نوحه و ماتم است


که شوری در جان عالم است


واویلا واویلا واویلا


پای روضه ها می شینیم تا بشیم یار سپاهت


اگه دنیا کوفه باشه ما باشیم مسلم راهت


تا همیشه از غم تو می خونیم


تا شهادت در کنار پرچم تو می مونیم


مایمو دریای عشق تو


سر می دیم در پای عشق تو


واویلا واویلا واویلا



متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع)-دوباره یک عشق کهنه یه ماجرای قدیمی -سیدمجیدبنی فاطمه





دوباره یک عشق کهنه یه ماجرای قدیمی


یه آتیش پر حرارت یه حس گرم و صمیمی


یه قصه آسمونی که راوی اون خدا بود


خدا خودش اولین بار شاهد اون ماجرا بود


دیشب دیدم توی رویا دارن فرشته ها


 برای نوکرا، پیرن سیا میدوزن


دیدم که بعد از هزار سال سرا رو نیزه هاست


دلا تو خیمه هاست هنوز دارن میسوزن


دلتنگم باز دوباره چشمام آروم نداره


بیتابی میکنه تا هر شب بارون بباره


دنیای من حسینه، رویای من حسینه


من بیتاب حسینم، آقای من حسینه


یه یادگاری رو سینم تا زنده هستم باهامه


مقدسه مثل بارون اشکی که رو گونه هامه


دیگه به جز روضه این دل با هیچی آروم نمیشه


این تشنگی ناتمومه با من میمونه همیشه


الحمدلله که امسال نمردم و برات


تو مجلس عزات دخیل گریه بستم


الحمدلله هنوزم برات میمیرم و


فدایی توئم هنوز به پات نشستم


بی تو کارم تمومه عشق تو آبرومه


عادت کردم به درد بغضی که تو گلومه


دنیای من حسینه، رویای من حسینه


من بیتاب حسینم، آقای من حسینه


تو تشنه لب جون سپردی چه جوری آروم بگیرم


تو جای خود داری آقا برا رقیه ات بمیرم


برای اون مشک آبی که توی صحرا رها شد


برای اون غنچه ای که به روی دستت فدا شد


قسم به لبهای خشکت به جون اکبرت


به جون اصغرت قسم به چشم عباس


یه کربلا آرزومه تموم دلخوشیم


دوباره دیدن غروب سرخ اونجاس


ماه شبهای تارم از عشقت بیقرارم


باز آقا قسمتم کن رو خاکت سر بذارم


دنیای من حسینه، رویای من حسینه


من بیتاب حسینم، آقای من حسینه




متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع)-غصه ها پیش غم تو غصه نیست آقا- جوادمقدم



 

غصه ها پیش غم تو غصه نیست آقا


کربلای ما رو امشب بنویس آقا


همه عالم سر خوان کرم تو


خبرا همش آقا تو حرم تو


ما رو آقا توی کربلات راه بده


حرمت حرف نداره خدا شاهده


اربابم اربابم حسین


تو انیس ما شدی، ما انیس تو


ما گدای شدیم که بشیم کاسه لیس تو


بارون چشمهام برای توئه میچکه


آقا جون هر کی ندونه تو میدونی که


روی اشکهایی که داغ عشق رو داشت


خدا میدونه که قیمت نمیشه گذاشت

اربابم اربابم حسین


روضه های تو همیشه هست یه پارچه نور


مادرت داره تو روضه شرف حضور


خوش به حال دو تا دستی که به سینه خورد


خوش به حال نوکری که توی روضه مُرد


بر دل نوکرات پادشاهی بکن


آخ گرفتار زیاده نگاهی بکن


اربابم اربابم حسین



متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع)- ﺧﻮﺩﺗﻢ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻢ-جوادمقدم



ﺧﻮﺩﺗﻢ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻢ


ﺑﺰﺍﺭ ﻧﻮﮐﺮ ﺯﯾﻨﺒﺖ ﺑﻤﻮﻧﻢ


ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺑﯿﺎﻡ، ﺭﻭ ﺗﻞ ﺯﯾﻨﺒﯽ


 ﺳﺮﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺯﯾﻨﺐ ﺑﺸﮑﻮﻧﻢ


ﺁﻗﺎ ﮐﻦ ﺁﺭﻭﻣﻢ، ﺁﺧﻪ ﻣﻦ دیوونم


ﺁﺧﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺩﺳﺘﻢ ﻣﯽ ﺩﻩ ﺟﻨﻮﻧﻢ


ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ، ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ


ﺁﺧﻪ ﺣﺮﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺟﻮﻧﻢ


ﺩﻝ ﻣﻦ، ﺍﺳﯿﺮﻩ بی کربلا میمیرﻩ


ﺑﺮﺍﯼ ﺿﺮﯾﺤﺖ ﺩﻟﻢ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮﻩ


ﺣﺴﯿﻦ ﯾﺎ ﻣﻮﻻﻧﺎ


ﺣﺴﯿﻦ ﻣﻨﺘﺖ ﺭﻭ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮐﺸﻢ


 ﺑﺰﺍﺭ ﺟﺎﺭﻭﮐﺶ ﺣﺮﻣﺖ ﺑﺸﻢ


ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﺣﺮﻣﺖ، ﺟﻮﻧﻢ ﺭﻭ ﻧﮕﯿﺮﯼ


ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻮ ﺣﺮﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﯽ ﮐﺸﻢ


ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺣﺎﺟﺖ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ


ﻣﻨﻮ ﮐﻦ ﻣﺴﺖ ﯾﻞ ﺍﻡ ﺍﻟﺒﻨﯿﻦ


ﺑﻬﺸﺖ ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺖ، ﺑﻬﺸﺖ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻨﻪ


ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺮﺑﻼ ﻫﺴﺖ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ


همیشه میخونم، دوسم داری میدونم


با ذکر اباالفضل، همیشه در جنونم


ﺣﺴﯿﻦ ﯾﺎ ﻣﻮﻻﻧﺎ


ﺧﻮﺩﺗﻢ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻢ


ﺑﺰﺍﺭ ﻧﻮﮐﺮ ﺯﯾﻨﺒﺖ ﺑﻤﻮﻧﻢ


دلم میخواد بیام تل زینبی


سرم رو به عشق زینب بشکونم


ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺣﺎﺟﺖ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ


ﻣﻨﻮ ﮐﻦ ﻣﺴﺖ ﯾﻞ ﺍﻡ ﺍﻟﺒﻨﯿﻦ


ﺑﻬﺸﺖ ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺖ، ﺑﻬﺸﺖ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻨﻪ


ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺮﺑﻼ ﻫﺴﺖ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ


الا ای شش گوشه، ببین قلبم خونه


اباالفضل درد قلبم رو میدونه


ولی من میدونم، آقام ابوفاضل


آخر دستم رو به تو می رسونم


دلم غم نداره، حسین هوامو داره


برای کربلا دل بی قراره


همیشه میخونم، دوسم داری میدونم


با ذکر رقیه، همیشه در جنونم


ﺣﺴﯿﻦ ﯾﺎ ﻣﻮﻻﻧﺎ


متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع)-سر تا پای من مست رخ ماه حسینه-حاج محمودکریمی



سر تا پای من مست رخ ماه حسینه


چشمای پر از اشکم سر راه حسینه


بی تاب حسینم


بی خواب ابالفضل


وااااای


رویای لب اهل زمینه


مشک خالی از آب ابالفضل


سر تا پای من مست رخ ماه حسینه


چشمای پر از اشکم سر راه حسینه


بی تاب حسینم


بی خواب ابالفضل


وااااای


از روز ازل دل به علمدار تو دادم


در روز قیامت می رسی آقا به دادم


من هستم مریدت


تو هستی مرادم


تو شاه همه اهل جهانی


من عبد و غلام خانزادم


وااااای



متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع)-منم عار او، او بود یار من-حاج محمودکریمی



منم عار او، او بود یار من


زلطف و کرامت، خریدار من


نبودم که او بوده دلدار من


غمش شد انیس دل زار من


از آن دم که مادر مرا داده شیر


امیری حسین و نعم الامیر


زخون جگر پاک پاکم کنید


سپس عاشق سینه چاکم کنید


به تیغ محبت هلاکم کنید


به صحن ابوالفضل خاکم کنید


که خاکم دهد بوی مشک و عبیر


امیری حسین و نعم الامیر


به زخم جبین پیمبر قسم


به رخسار خونین حیدر قسم


به محسن، به زهرای اطهر قسم


به سبطین و عباس و اکبر قسم


به هفتاد و دو عاشق بی نظیر


امیری حسین و نعم الامیر


به سردار بی لشگر کربلا


به سرهای لب تشنه از تن جدا


به قرآن زیر سم اسب ها


به خونی که شد خونبهایش خدا


به جسمی که او را کفن شد حصیر


امیری حسین و نعم الامیر


متن سینه زنی زمینه شهادت امام حسین (ع)-نفس میکشم در هوای حسین-حمیدعلیمی



نفس میکشم در هوای حسین


غزل می سرایم برایت حسین


کسی فکر تنهاییم را نکرد


تو داری هوای گدایت حسین


دعا کن نمیرم برای کسی


بمیرم به عشق لقایت حسین


کرم کن عزیز دل فاطمه


سر ما بیافتد به پایت حسین


شکستم، نشستم، ز حق خواستم


ببینم دمی کربلایت حسین


ندیدم غمی چون غمت دلپذیر


امیری حسین و نعم الامیر


شهید، شهود، شهادت حسین


عبید، سجودت، قیامت حسین


تو با سر سر نیزه ها پا شدی


غلام قیامت عبادت حسین


تو والفجر و قدری و حا و میم


سلام من القول رب الرحیم


یقین دارم این روضه های شما


مرا میرساند به فیض عظیم


بگو چشم سقابه احوال ما


نگاهی کند تا حسینی شویم


فدایت که کردی دلم را اسیر


امیری حسین و نعم الامیر


خمار خمار خمار تو من


غبار غبار غبار تو من


صدا زد نبی نور عینی حسین


پریشان ترین بیقرار تو من


و فرموده زهرا بُنَی حسین


شکسته ترین بغض زار تو من


علی گریه سر داد تضمین نمود


که کرب و بلا ذوالفقار تو من


حسن هم نوشته به خون جگر


که بنیان گذار مرام تو من


اباالفضل العباس اینگونه گفت


نگهبان عز و وقار تو من


قسم خورده زینب به جان لبت


که ابر همیشه بهار تو من


بود ذکر سجاده ی هر فقیر


امیری حسین و نعم الامیر



متن سینه زنی زمینه وشور شهادت امام حسین (ع)-حالا که من از حرم دورم-حسین سیب سرخی


حالا که من از حرم دورم


درمونم صبره آخه مجبورم


یه سلام میدم به سوی حرم کربلا


آرزو دارم بمیرم با غم کربلا


غم کربلا منو می‌کشه


دل من فقط به حرم خوشه


حسین وای…


هر کی یکبار کربلا رفته


بطلب آقا ما رو هر هفته


رزق ما سینه‌زنا رو از کرامت بده


مگه ما گریه نکردیم مادرت شاهده


میشه شاهد کرمت باشم


منم این شبا حرمت باشم


غم کربلا منو می‌کشه


دل من فقط به حرم خوشه


حسین وای


ساقی دل رو بی قرارش کن


به حسین ما رو یه سفارش کن


سر و کاره سینه زن ها با ابوفاضله


ذکره حتی ارمنی ها یا ابوفاضله


دستای قلم دستموبگیر


صاحب علم دستمو بگیر


حسین وای





متن سینه زنی زمینه وشور شهادت امام حسین (ع)-از خون جوانان حرم لاله، خدا لاله، دمیده-حاج محمودکریمی




از خون جوانان حرم لاله، خدا لاله، دمیده


بابا به حرم آمده با ناله، خدا ناله، ولی قد خمیده


گوید یارم نیامد، کس و کارم نیامد، علمدارم نیامد


خدایا چه کنم حالا، که من گرفتارم نیامد


هر دو دستای بریده ی یارم، خدا یارم، افتاده سر راهم


دشمن میخندد بر این حال زارم، حال زارم، بر این روز سیاهم


رفته نور نگاهم، سپه دار سپاهم، خدایا بی پناهم


سر تا پا غرق گریه و ناله و اشک و سوز و آهم


از خون جوانان حرم لاله، خدا لاله، دمیده


بابا به حرم آمده با ناله، خدا ناله، ولی قد خمیده


گوید یارم نیامد، کس و کارم نیامد، علمدارم نیامد


خدایا چه کنم حالا، که من گرفتارم نیامد


بر خیز و ببین گشته مثل دریا، مثل دریا، چشم خون بار زینب


بر خیز و ببین بی تو تک و تنها، تک و تنها، مانده سالار زینب


کسی باور ندارد، حسین یاور ندارد، حرم حیدر ندارد


حرمی که بعد سقا، به روی خود معجر ندارد


از خون جوانان حرم لاله، خدا لاله، دمیده


بابا به حرم آمده با ناله، خدا ناله، ولی قد خمیده


گوید یارم نیامد، کس و کارم نیامد، علمدارم نیامد


خدایا چه کنم حالا، که من گرفتارم نیامد


چه بد رفتاری ای چرخ، چه بر کرداری ای چرخ


 چه کج رفتاری ای چرخ ، سر کین داری ای چرخ


نه دین داری نه آیین داری نه آیین داری ای چرخ


خدا یارم نیامد ، کس و کارم نیامد ، علمدارم نیامد


 خدایا چه کنم حالا ، که من گرفتارم نیامد




متن سینه زنی زمینه وشور شهادت امام حسین (ع)-ازداغ زینب-حمیدعلیمی


ازداغ زینب 


عالم شده بیچاره


دل ها شده آواره


  این ذکر دل زاره


ای  وای حسینم


کرببلا غوغا


رفته به نی سرها


گریه کند زهرا


 بر لبش این آوا


نیمه شبا تنها


 دردل این صحرا 


گمشده ی خود را میجوید


در طلبش هر شب


همره با زینب


 گمشده خود را میجوید


واحزنا علی الحسین


متن سینه زنی زمینه وشور شهادت امام حسین (ع)-اونطرف یه لشکر-مهدی میرداماد



اونطرف یه لشگر


اینطرف یه مادر


اونطرف صدای خنده و هلهله


اینطرف صدای گریه ی فاطمه


اون وسط، صدا به صدا نمیرسه، مادری ناله میزنه


بنی، قتلوک و من الماء منعوک


وااااای حسین


اونطرف یه دشنه


اینطرف یه تشنه


اونطرف یه بی حیا نیزه میزنه


اینطرف یه خواهری لطمه میزنه


اون وسط، صدا به صدا نمیرسه، خواهری ناله میزنه


او می دوید و من می دویدم


وااااای حسین


اینطرف یه دختر


اونطرف یه لشگر


اینطرف یه دختری گوش پاره داشت


اونطرف یکی تو دستش گوشواره داشت



متن سینه زنی زمینه وشور شهادت امام حسین (ع)-به اذن مادر تو سینه میزنم یا حسین-حسن خلج



به اذن مادر تو سینه میزنم یا حسین / به یادت پیکرت عریان شده تنم یا حسین


یا حسین یا حسین یا حسین یا حسین


به اذن مادر تو سینه میزنم یا حسین / به یاد به پیکرت عریان یا حسین


یا حسین یا حسین یا حسین یا حسین


بیا بابا ببر من رودیگه از این ویرونه / بیا بابا که این دنیا بدون تو زندونه


یا حسین یا حسین یا حسین یا حسین


به اذن مادر تو سینه میزنم یا حسین / به یاد پیکرت عریان شده تنم یا حسین


یا حسین یا حسین یا حسین یا حسین



متن سینه زنی زمینه وشور شهادت امام حسین (ع)



شوریده و شیدای توام / شیرینیه رویای منی 


تا به قیامت پای تو ام / دین منی دنیای منی آقای منی 


  باز با شهیدان تو یاحسین / باز بر سر خوان تو یا حسین 


باز به دلم حسرت کربلا / وای کربلا کربلا کربلا 


فانی در ذات احدی / جان ابوفاضل مددی 


عاشق عشق ناب توام / صاحب من، ارباب منی آقای منی 


آه ساکن کربلا یا حسین / آه خاک کویت شفا یا حسین 


باز به دلم حسرت کربلا / آه کربلا کربلا کربلا 


شوریده و شیدای توام / شیرینیه رویای منی 


تا به قیامت پای تو ام / دین منی دنیای منی آقای منی 


  باز با شهیدان تو یاحسین / باز بر سر خوان تو یا حسین 


باز به دلم حسرت کربلا / وای کربلا کربلا کربلا


در شب ظلمت ماه منی / دلیل عشقی راه منی 


نماز روحم سوی تو و / قبله ی من، محراب منی آقای منی 


آه آیینه ی خدا یا حسین / آه شهید سر جدا یا حسین 


دلیل عزت کربلا / وای کربلا کربلا کربلا 


شوریده و شیدای توام / شیرینیه رویای منی 


تا به قیامت پای تو ام / دین منی دنیای منی آقای منی 


  باز با شهیدان تو یاحسین / باز بر سر خوان تو یا حسین 


باز به دلم حسرت کربلا / وای کربلا کربلا کربلا



متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)- من به فدای حرمت، فدای کرمت-سیدمهدی میرداماد



 

من به فدای حرمت، فدای کرمت


ایشالله جون میدم، همین محرمت


اشک چشم از دل، گریه ها کرده


بوی ماه عشق، خون به پا کرده


کل یوم را، کرده عاشورا


کل ارض را، کربلا کرده


من به فدای حرمت، فدای کرمت


ایشالله جون میدم، همین محرمت


هم سیه پوشم، هم سیه رویم


من مدد امشب، از تو می جویم


کودکیم را با تو سر کردم


تا دم مرگم از تو می گویم


من به فدای حرمت، فدای کرمت


ایشالله جون میدم، همین محرمت




متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)- یک عمر در عزای تو باران نوشته ایم-حاج مهدی سلحشور


 

یک عمر در عزای تو باران نوشته ایم


اسم هوالطیف فراوان نوشته ایم


اسم هوالطیف خدا را یکی یکی


دور و بر حسینه هامان نوشته ایم


با دست خط گریه عزای حسین را


یک عمر بر کتیبه ی ایمان نوشته ایم


مومن دلش عزای حسین است و والسلام


این را برای هر چه مسلمان نوشته ایم


ما جمله ی حسین و نعم الامیر را


روی کفن به دیده گریان نوشته ایم


این گریه این عبادت شیرین خویش را


نذر کبوتران خراسان نوشته ایم


سر های ما اگر چه به نیزه نشد ولی


در پای نیزه گریه فراوان نوشته ایم


منظر دل های ماست کرببلای حسین


مرغ دل ما زند پر به هوای حسین


جنت اهل دل است کرببلای حسین


بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا


بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا


تشنه آب فرات ای اجل مهلت بده


تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا



متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-ماه میگوید حسین، با آه می گوید حسین-حمیدرضاعلیمی



ماه میگوید حسین، با آه می گوید حسین


آیه آیه حضرت الله می گوید حسین


یار می گوید حسین، دلدار می گوید حسین


فاطمه بر مرتضی غمخوار می گوید حسین


داد می گوید حسین، فریاد می گوید حسین


در میان سجده اش سجاد می گوید حسین


رود می گوید حسین، معبود می گوید حسین


دختر در شعله و در دود می گوید حسین


باد می گوید حسین، بیداد می گوید حسین


خسته در خون قاسم داماد می گوید حسین


یاس می گوید حسین، احساس می گوید حسین


در کنار علقمه عباس می گوید حسین


مشک می گوید حسین، با اشک می گوید حسین


نحر علقم با تو چشم اشک می گوید حسین


تیر می گوید حسین، شمشیر می گوید حسین


بین خیمه اصغر بی شیر می گوید حسین


آب می گوید حسین، بی تاب می گوید حسین


از سر شب تا سحر مهتاب می گوید حسین


دیده می گوید حسین، نادیده می گوید حسین


هر کجا باشد دلی غمدیده می گوید حسین


ناس می گوید حسین، احساس می گوید حسین


تا قیامت حضرت عباس می گوید حسین


نار می گوید حسین، بسیار می گوید حسین


این زبان تا لحظه دیدار می گوید حسین


نوح می گوید حسین، ذی روح می گوید حسین


زنده باشد هر دلی با روح می گوید حسین


شاد می گوید حسین، ناشاد می گوید حسین


هر نسیم باد با فریاد می گوید حسین


کام می گوید حسین، ناکام می گوید حسین


فاطمه گریان به هر ایام می گوید حسین


کوه می گوید حسین، بشکوه می گوید حسین


دم به دم هر شیعه نستوه می گوید حسین


جان جان گوید حسین، هفت آسمان گوید حسین


ماه و خورشید و ستاره هر زمان گوید حسین



متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-در سینه ام ولای شما موج میزند-عبدالرضاهلالی



در سینه ام ولای شما موج میزند


شوق حریم کرب و بلا موج میزند


هرجا که نام پاک شما برده می شود


عشق و صفا و مهر و وفا موج میزند


اینجا نشسته ایم و به امید یک نگاه


اینجا که ازدحام گدا موج میزند


وقتی به یاد علقمه ات خیس می شویم


 دریا ز دیده ی تر ما موج میزند


روضه نشین هیئت سالار زینبیم


تا ذکر سید الشهدا موج میزند


عمریست همنشین غمم شاد کن مرا


ویرانمو خراب، تو آباد کن مرا


در گوشه ی فراق ببین حبس میکشم


برگردو با وصال خود آزاد کن مرا


تا حاجتم روا شود و لایقت شوم


امشب دخیل پنجره فولاد کن مرا


خواهی اگر که منصب سلطانیم دهی


از خادمان صحن گوهرشاد کن مرا



متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-آقا بپوش یه کهنه پیراهن-حاج مهدی سلحشور



آقا بپوش یه کهنه پیراهن


کوفیا گودال سر رات کندن


چشمای کوفیا پر از خونه


غصه ی تو دل رو می سوزونه


انگشتر تو روضه می خونه


کاری می کنن قاسم


هم قد اکبر می شه


جوون رعنای تو


مثل گل پر پر می شه


زمزمه ی مادرت


غریب مادر می شه


شمشیرو سنگ


زخم می کنه بال و پرت رو


نیست کسی تا


بگیره چشم خواهرت رو


روپا سرت رو


کوفه میا حسین جان




متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-مولای منی آقای منی حسین ثارالله-سیدمهدی میرداماد



مولای منی آقای منی حسین ثارالله


مجنون تو ام لیلای منی حسین ثارالله


ای روح و روانم، ای تاب و توانم


ذکرت اباعبدالله آرامش جانم


ای باغ بهارم، ای دار ندارم


شکر خدا من هم، مجنون تو یارم


در صحن شما پر گیرم


فرمان بدهی میمیرم


هستیمو بگیر از روضه نگیرم


دل با تو در تاب و تبه


صد سال و رفته یک شبه


این کار چشاته


خیرت به عالم رسیده


سائلی روتو ندیده


این فخر گداته


سلطان منو دریاب، دارم دل بی تاب


دوره مجنون گذشت، نوبت ماست ارباب


اگه هواییه، دلم خداییه


زهرا منو برده سمت حسینیه


زهرا منو کرده مستت، دستم گذاشت تودستت


حالا تو دل ببر ناز شستت


تو سرما کنج خیابون


تو گرما دل بیابون


من زنده میمونم


روزی گر شاه و گدا شم


یک لحظه ازت جداشم


زنده نمی مونم


مولای منی آقای منی حسین ثارالله


مجنون تو ام لیلای منی حسین ثارالله



متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-من برات سینه زنم-مهدی اکبری



من برات سینه زنم


رخت مشکیت کفنم


با دم شاه غریب


جامه از تن بکنم


من حسینی مذهبم


ذکر شیرین لبم


از ازل تا به ابد


در رکاب زینبم


دم، نوا، کربلا


شاه، صفا، کربلا


چه پر بلا، کربلا


هر کجا، کربلا


ارض و سما، کربلا


هیئت ها، کربلا


کرببلا، کربلا


حضرت لیلا


نوکرم آقا


سائل دریاب


ابی عبدالله، حسین


سر تو سروری حسین


ذره پروری حسین


تو به شاهی شهره و


ما به نوکری حسین


ناب نوبری حسین


داری مشتری حسین


در میان دلبران


چیز دیگری حسین


می سبو یا حسین


سر مگو یا حسین


نغمه هو یا حسین


کوه به کوه یا حسین


گو با وضو یا حسین


خیز بگو یا حسین


یا حسین یا حسین


در دل شب ها


گمشده ام را


گریه کنم آه


ابی عبدالله، حسین


یا حسین جانم حسین


ذکر طوفانم حسین


از گنه پاک شوم


وقتی میخوانم حسین


شاه تو سلطانم حسین


ختم قرآنم حسین


هر چی می پرسی حسین


هر چی میدانم حسین


راز نیاز یا حسین


ذکر نماز یا حسین


گفتم باز یا حسین


بنده نواز یا حسین


با ما بساز یا حسین


بر لبم هر گاه


ظهر و شبانگاه


فقط شهن شاه


ابی عبدالله


متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-من از نوکریت منصب دارم، ثارالله-جوادمقدم

 

من از نوکریت منصب دارم، ثارالله

 

نام نامی تو بر لب دارم، ثارالله

 

گر سر میشکنم پای روضه ات، ثارالله

 

اذن از خواهر تو زینب دارم، ثارالله

 

من أراد الله بعبد خیرا


 بخشد بر او عشق تو یابن الزهرا


 یا ثارالله عمرم گذشت آقا با تو


 من مست و صاحب صهبا تو


ارباب نگاه کن زیر پاتو


ما در خواب شیرین عشق و رویا  تو


ما قطره ایم و دریا تو


از ما نگیری روضه هاتو


یا ارباب ارباب یا عزیز الزهرا


عشقت می شده قلب ما خمره، ثارالله


ما را مثنوی مادام العمره، ثارالله


تنها دل خوشی نوکریم شد، ثارالله


میده مادر تو زهرا نمره، ثارالله


از روز اول شد تکلیفم روشن


 آقایی از تو نوکری هم از من


جونم نذرت که چیز قابل داری نیست


به جز شما دلداری نیست


ما را بر غیر تو کاری نیست


تو یاد ما بودی اگر یادت کردیم


به نوکریت عادت کردیم


 بر تو عرض ارادت کردیم


یا ارباب ارباب یا عزیز الزهرا


باب رحمت تو باز است ارباب، ثارالله


با تو هر نفسم تازه است ارباب، ثارالله


پیش بارگه تو دلگیر است، ثارالله


ازبس صحن تو دل باز است ارباب، ثارالله


کار این دل با عشق تو دراومد


کی پس تو میگی انتظار سر اومد


من هستم بی کربلایت سرگردون


منو به خونم برگردون


بعدش دور سرت بگردون


آغوش تو برای ما آقا بازه


مدیونتیم بی اندازه


گوشه ی چشمت کا راه بندازه


یا ارباب ارباب یا عزیز الزهرا



متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-اینجا حرم امن حسینه-جوادمقدم


 

اینجا حرم امن حسینه


 این میکده وقف عالمینه


قبله گه و سجده گاه مستان


خاک پاک بین الحرمینه


چون از حرمت دورم


من عاشق مهجورم


یک روزی با این اشکام


صحن تو رو میشورم


چشمی که به راه تو نشسته


 از این همه دوری شده خسته


نوکر تو حتی دم مرگش


 چشماش و به چشمای تو بسته


دل تو پریشونه


این حال یه مجنونه


کی گفته که دل کندن


 از صحن تو آسونه


یک دلبر صد عاشق بی تاب


من موندم چشم تر بی خواب


وا شد گره از کار دل من


با گوشه ی چشم های تو ارباب


دردامو تو میدونی


تو پیکر من جونی


راز دل تنگم رو آقا تو که میدونی


چون از حرمت دورم


من عاشق مهجورم


یک روزی با این اشکام


صحن تو رو میشورم


متن سینه واحد زمینه شهادت امام حسین (ع)-حسین من، حسین من-حاج مهدی سلحشور



حسین من، حسین من


وقتی برای گریه دلم تنگ میشود


لب با دم حسین هماهنگ میشود


ای بهترین بهانه برای گریستن


بی تو برای گریه چه بی رنگ میشود


کافی است لحظه ای دلم از تو جدا شود


دیگر کُمیت زندگی ام لنگ می شود


حسین جان ای آبروی دو عالم


نگین سلیمان به حلقه ی خاتم


تنم پر درده چشام زخمی


ببین که شده هر دو پام زخمی


با حیرت نگاهت کنم امشب


بازم تو آوردی برام زخمی


با این دست زخمی، با این چشم زخمی


به این موی زخمی، زدم شونه


تا که تو بیایی، به دردم شفایی


اومدی بابایی به ویرونه


شده شام من کربلا بی تو


کتک بود و سیلی بابا بی تو


بمیرم که داره لب خشکت


میگه تشنه ی قدری آبی تو


تو سردار بی بدنی


من الذی ایتمنی


حسین وای، حسین وای


با این چادر خاکی با این زخمها


دیگه شدم انگار مثل زهرا


تو  خواب دیدمت اومدی پیشم


الهی نباشه بازم  رؤیا


غمی تو چشامه


رو نیزه بابامه


که فکر پاهامه


تو این صحرا


با دستای بسته


با قلبی شکسته


دارم میخونم از تو ای بابا


بابا یه شب از ناقه افتادم


که عمه رسید باز به فریادم


اگر تو بیایی در آغوشم


خدا میدونه از غم آزادم


تو راحت جان منی


من الذی ایتمنی


حسین وای، حسین وای



شعری بسیار زیبا درباره حلول ماه محرم_  آقا سلام برغزل اشک ماتمت


  آقا سلام برغزل اشک ماتمت


 بر مسجد و حسینیه و روضه و دمت


چندی گذشت در غم هجران اشک تو         


 پرمی کشید دل به هوای محرّمت

 

آقا سلام ماه محرّم شروع شد


آمد بهار زخم دل ما و مرهمت


خون می شود دل همه عالم زه قصه ی

 

آن لحظه های آخر و گودال و آن غمت


در بین روضه غم دل من را گرفته بود


وقتی رسید روضه به انگشت و خاتمت


ما بین این همه غم و اشک وفراق وداغ


ای زینب آمدم که شوم یار و همدمت


زینب چه قدر شکل جوان مادرت شدی


با صورت کبود و همان قامت خمت


دل گفته ای از : وحید محمدی




  • سیدعبدالله عابدین مطلق

متن اشعار

متن سینه زنی

محرم

مداحی

نظرات  (۴)

السلام علیک یا ابا عبدالله!
  • حامیان حامد زمانی
  • سلام سیدزبل خان
    توروخدا این شبای محرم منو دعا کن 
    تو بیش مادرت حضرت زهرا ابرو داری برای ما بی ابروها دعا کن...ما گناه کاریم دل تو پاکه پیش مادرت حضرت زهرا

    سیدتو نمازهات دعام کن 
    دلم گرفته  دوباره این شبا برای حرم گرفته 
    میبینی بازم چه جوری روز و شبم رو ازم گرفته 
    دلم اسیره غروب کربلا رو که یادم نمیره
    هر دفعه آقا عکس ضریح رو میبینم گریه ام میگیره




  • علیزضاجعفریان
  • باسلام وعرض تشکرازمتن مداحی های خوب شما/اجرشماباشهدای کربلا/بسیاربسیارعالی بود/لذت بردم
    مداحی های شما خوب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی